Известие

Collapse
No announcement yet.

Тампон задна стабилизираща щанга

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ще ползвам темата на колегата за да не пускам нова (надявам се да не се сърди)
    Така ... и аз съм за смяна на тампони на задна стабилизираща щанга и много ми е интересно тук като чета за 36-40 лв. за нова такава! Ходих в Александър Ауто днес и цената която ми казаха беше 300 и кусур лева за щангата и само тампони за близо 40 лв. : Brickwall: Къде останаха тези по 8 лв. нямам идея.

    Чета мнения, че полиуретанови тампони от Ферариста били за предпочитане а излезе, че същия не предлага полиуретан за задна ст. щанга а директно ми предлага да си купя нова от магазина ... А в темата му пише, че предлага за 147/156/GT - Мат с пешката!

    Та въпроса ми е - къде мога да си сложа полиуретанови тампони на задната стабилизираща щанга? Колата е 156 JTD - благодаря в аванс на добрите хора ударили рамо в труден момент.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от zx12r Покажи съобщение
      Чета мнения, че полиуретанови тампони от Ферариста били за предпочитане а излезе, че същия не предлага полиуретан за задна ст. щанга а директно ми предлага да си купя нова от магазина ... А в темата му пише, че предлага за 147/156/GT - Мат с пешката!
      Задна стабилизираща щанга е едно, задна НАПРЕЧНА щанга е друго......напречни са четирите щанги който са хванати успоредно на задния мост, НАПРЕЧНО на колата......задната стабилизираща щанга е нещото дето е закачено с биалетки към абортисьора......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от zx12r Покажи съобщение
        Ще ползвам темата на колегата за да не пускам нова (надявам се да не се сърди)
        Така ... и аз съм за смяна на тампони на задна стабилизираща щанга и много ми е интересно тук като чета за 36-40 лв. за нова такава! Ходих в Александър Ауто днес и цената която ми казаха беше 300 и кусур лева за щангата и само тампони за близо 40 лв. : Brickwall: Къде останаха тези по 8 лв. нямам идея.

        Чета мнения, че полиуретанови тампони от Ферариста били за предпочитане а излезе, че същия не предлага полиуретан за задна ст. щанга а директно ми предлага да си купя нова от магазина ... А в темата му пише, че предлага за 147/156/GT - Мат с пешката!

        Та въпроса ми е - къде мога да си сложа полиуретанови тампони на задната стабилизираща щанга? Колата е 156 JTD - благодаря в аванс на добрите хора ударили рамо в труден момент.
        Иди в друг магазин, има ги тия от 8лв.
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Задна стабилизираща щанга е едно, задна НАПРЕЧНА щанга е друго......напречни са четирите щанги който са хванати успоредно на задния мост, НАПРЕЧНО на колата......задната стабилизираща щанга е нещото дето е закачено с биалетки към абортисьора......
          Сори, в бързината не съм разбрал ...
          sigpic

          Comment


          • #20
            Оказа се, че е по-елементарно, отколкото предполагах. С бургия 14-ка успях да махна завалцовката на кухите нитове и двете черупки, в които се намира тампона се разделиха. След това махнах старите тампони и сложих новите, монтирах щангата и в момента всичко е шест, хлопането отзад изчезна. . Мерси на колегите, взели отношение по тази част от темата!
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Тва на задната стабилка нали?
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Да, на задната стабилизираща щанга. Е, после си поиграх малко с пилата за да изгладя това, което стърчеше от кухия нит.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment

                Working...
                X